طبق الفول بطريقة مختلفة كل يوم🤭 ألذ خلطات تخليك تحب الفول! | آخرالفول الأخبار

by Adel Bogy
47 comments

طبق الفول بطريقة مختلفة كل يوم🤭 ألذ خلطات تخليك تحب الفول!| أخبار عامة كل يوم

شاهد الآن

كما يمكنك مشاهدة المزيد من الأخبار ذات الصلة الفول أو أخبار أخرى نحنقدمت

طبق الفول بطريقة مختلفة كل يوم🤭 ألذ خلطات تخليك تحب الفول! والصور ذات الصلة الفول

طبق الفول بطريقة مختلفة كل يوم🤭 ألذ خلطات تخليك تحب الفول!

طبق الفول بطريقة مختلفة كل يوم🤭 ألذ خلطات تخليك تحب الفول!


الفول والمعلومات ذات الصلة

>>> بالإضافة إلى ذلك ، يمكنك رؤية العديد من المعلومات العامة المفيدة الأخرى من خلال https://ar.kienthuccuatoi.com/ قدمت هنا

نأمل أن تكون المعلومات المقدمة بخصوص الفول مفيدة لك.
شكرا لدعمك

See also  Hướng dẫn Download, cài đặt và sử dụng phần mềm Cyberlink PowerDirector 13 Ultra Edition mới nhất | آخرcyberlink powerdirector تحميل الأخبار

You may also like

47 comments

ARABIC KE 01/09/2021 - 02:10

طماطثوم كزبرة

Reply
Nemu Asakura 01/09/2021 - 02:10

عندنا فول كتير ، حبيت الوصفة 😍

Reply
سميحه حمدى 01/09/2021 - 02:10

💚💚💚💚ابهستسنسن

Reply
فن الطبخ مع أسماء 01/09/2021 - 02:10

ممكن تدعميني انا لسه فى البدايه ونفسي حد يقف جنبي اسفه اني بطلب منك بس نفسي حد يقف جنبي

Reply
Hend Hassan 01/09/2021 - 02:10

الواحد مش عارف يشكرك قد ايه تسلم ايدك

Reply
JAMILA ROCHDI 01/09/2021 - 02:10

Hi you got to try the Moroccan one is so delicious and we use the fresh one by the way

Reply
Ghith Ghith 22 01/09/2021 - 02:10

ما شاء الله

Reply
ريماس قاسم الكثيري 01/09/2021 - 02:10

كل أطبخين

Reply
ريماس قاسم الكثيري 01/09/2021 - 02:10

كل أطبخين

Reply
دعاء عبدالفتاح 01/09/2021 - 02:10

تسلم ايدك عملت النوع الأول علي الفطار عجب جوزي وعجبي تسلم ايدك

Reply
Robert Robert 01/09/2021 - 02:10

كما يبدو بأن الاكل المصري لخابيط الأصناف مع بعضها …
كما يقول المثل … مثل طبيخ ( النور / الغجر / الزط ) …

تحياتي …

Reply
Fayza Ajabry 01/09/2021 - 02:10

السلام عليكم هلا شحالج
الغالية ممكن تسوين اطباق جانبية التي تتعمل مع كل طبق الرئيسي يعني مع الشاورما شو الطبق الجانبي الي يتعمل معاه

Reply
Aicha Benyahia 01/09/2021 - 02:10

ما هي طحينة

Reply
Om Warda - أم وردة 01/09/2021 - 02:10

🤝😍✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🤝🤲✨👇👇🤲

Reply
Maha Hassan 01/09/2021 - 02:10

ماشاءالله جميل 👍

Reply
لمياء شاكر 01/09/2021 - 02:10

تسلمي تسلمي وربنا يديكي الصحه

Reply
يونس الزهراني 01/09/2021 - 02:10

الدقّس هذا أصوله من الحجاز .. بس برافو عليك عملتيه بالضبط بالاسلوب السعودي بس بطريقة تقديم فيرست كلاس .. برافو و تسلم ايدك

Reply
مارية محمود مبارك عبدالله الذويبي 01/09/2021 - 02:10

اية بليز سوي فيديو كيف نعمل حساء الخضار بطريقة لذيذة

Reply
eman bahgat 01/09/2021 - 02:10

استاذ

Reply
Fatma Alasnag 01/09/2021 - 02:10

صوص الدقوس صوص كويتي مش سعودي وهو مشدي اللي انتي عملتيه خالص 😁 اللي انتي عملتي نسخه لصوص يمني من اصول هنديه اسمه شتني او سحاوق 😊 بس بجد تسلم ايدك الفيديو تجنن😋

Reply
Nuha Abdulqudos 01/09/2021 - 02:10

ما اسمهش دقوس اسمه زحاوق وهو يمني مش سعودي

Reply
عالم لارا 01/09/2021 - 02:10

ممكن وصفة عمل الفول وسر عدم تغير اللون

Reply
الله ربى والأسلام دينى 01/09/2021 - 02:10

👍💖🌷👏👌

Reply
Manal Wadea 01/09/2021 - 02:10

الفول مش يتبل بالفلفل الاسود ابدا

Reply
نصر من الله 01/09/2021 - 02:10

الله يسامحك ياية
عشقي الفول بس ممنوع عني
بس والله ماقدر تنزلين فيديو ماشوفه 🥰

Reply
Asmahan Rami 01/09/2021 - 02:10

عاشت ايدج بس ممكن تشرحي شنو يعني سدوء؟

Reply
A. Alteneiji 01/09/2021 - 02:10

طريقة الشرح ممتازه حبيت تقريب الشاشه والوصف السهل شكرا جزيلا على الوصفات الجميله

Reply
Alaa Elsayed 01/09/2021 - 02:10

اسكندرية و اول مرة اعرف ان الفول الاسكندراني فيه خضار وحاجات زي كده😹😹😹

Reply
venusfatmafalak 01/09/2021 - 02:10

انتي فنانة

Reply
abdellahi halima 01/09/2021 - 02:10

تسلم ايدك الله ابارك فيكي نفسي اعمل زيك وكون طباخة. عشان بعشق الطبخ تبارك الله واحسن الخالقين

Reply
Zainab Belal 01/09/2021 - 02:10

جربت طريقة في دقيقة 7:00 🕖 كانت خيال شكرا من القلب

Reply
Sondos Salim 01/09/2021 - 02:10

جربت الطاجن وطلع جمييل جدًا ♥️

Reply
Fatima Al-darweesh 01/09/2021 - 02:10

رهيبة انت

Reply
mohamed sharshar 01/09/2021 - 02:10

المصرييين اللي مشرفنا في امريكااا💙💙🌀🌀

Reply
onexpcy 01/09/2021 - 02:10

انا كنت احط بيض مع الفول ماكنت ادري انه فيه ناس تحط بيض نفسي 😂💗

Reply
نونآ الحرربي 01/09/2021 - 02:10

الفوووول فالسفره الحجازيه مهم👌👍😍🥺

Reply
Fatema Rasul 01/09/2021 - 02:10

واله يابة الفول طلع باااكلة

Reply
Naji Abk 01/09/2021 - 02:10

وصفات رائعة
سلام من لبنان

Reply
Dd Sultana 01/09/2021 - 02:10

بليز ممكن طريقة الفول المدمس على الطريقة المصرية

Reply
Roma Lifestyle 01/09/2021 - 02:10

تسلم ايدك 😍

Reply
امير حمزة 01/09/2021 - 02:10

شكرا لحضرتك

Reply
جودي جويريه 01/09/2021 - 02:10

اختيار لون الطبق ماشي مع الفول جدآ 👌😉

Reply
وصفات نود 01/09/2021 - 02:10

الله عليك ياأيها انتي فعلا ايه في جمال❤️❤️❤️نود من السعوديه 🇸🇦🇸🇦🇸🇦🇸🇦🇸🇦

Reply
hasaballah eid 01/09/2021 - 02:10

تسلمى يا أية بجد ما شاء الله عليكى

Reply
Mano Soliman 01/09/2021 - 02:10

ادعيلي يا نفسي ربنا كرمني بالوظيفة لاني محتاجها اووووووي خريجة كلية تربية نوعية بسبب قلة الوظيفة في حالة اكتئاب حاد لاني دعوة ال ٤٠ شخص غريب مستجابة ولو بفلوس والله ادفع

Reply
Asmaa Yasser 01/09/2021 - 02:10

ي جمال أكلتك

Reply
Menna Mahmoud 01/09/2021 - 02:10

بصي الصراحه انا مش بحب الفول المعلب ومبعرفش اكله غير بزيت الحار والليمون والصلصله بس انا حبيت الفول اللي بالسجق والبيض وان شاء الله هجرب كذا طريقه لأن بثق في وصفاتك

Reply

Leave a Comment